Direct naar:

down


Nationale Postcode Loterij CBF voor Goede Doelen

nieuws 

Huisstijl Natuur & milieu valt in de prijzen! 

 

Huisstijl Natuur & Milieu valt in de prijzen! 

 
 

Huisstijl en logo van Natuur & Milieu winnen twee internationale awards

18 maart 2011 - De nieuwe huisstijl van Natuur & Milieu heeft in korte tijd twee grote awards gewonnen. Op 23 februari kreeg de huisstijl een award voor de succesvolle transformatie van  ons 'merk' van 'Rebrand'; een toonaangevend internationaal bureau. Daar is nu de communication design award van het prestigieuze International Forum Design aan toegevoegd.

Natuur & Milieu voert haar nieuwe huisstijl sinds 30 september 2010. Het is ontwikkeld door Interbrand. De nieuwe huisstijl straalt de ambities en identiteit van Natuur & Milieu uit; oplossingsgericht, open voor samenwerking met anderen en inspirerend.

De notable award van "Rebrand" werd op 23 februari toegekend door een internationale jury van professionals. Van de wereldwijde top 100 is Natuur & Milieu het enige Nederlandse merk. De communication design award van het International Forum Design wordt vandaag uitgereikt op het hoofdkantoor van BMW in München. Er deden 826 merken uit 27 landen mee aan de competitie en ook hier is Natuur & Milieu de enige Nederlandse winnaar.

"We zijn erg trots op deze prestigieuze prijzen die we samen met Interbrand hebben gewonnen. We gebruiken onze nieuwe visuele identiteit nu een half jaar en we krijgen er vele complimenten over. Mensen herkennen de nieuwe koers van Natuur & Milieu in onze nieuwe stijl, en ook in de praktijk blijkt de stijl uitstekend te werken." Aldus Olof van der Gaag, teammanager Communicatie & Fondswerving bij Natuur & Milieu.